pondělí 12. září 2016

Ta holka / That girl

Kout v obývacím pokoji prošel za poslední měsíc pár změnami. Nejdřív jsem mu/si vrátila odkládací stolek a křesílko, abych o pár dní později přišla na to, že v něm stejně nesedím, že číst už pro vždy budu stejně jen večer v posteli. Takže jsem tam s velkým funěním opět vrátila skříňku, abych se přesvědčila, že tady bude navždy už jen nějaká ta komoda či... Ale o tom někdy potom... Doufám, že si brzy vyplním takový můj větší, materiální sen o policovém systému String. Malá polička String je opravdu krásná, ale ruku na srdce. Co asi za věci/dekorace může pojmout polička s hloubkou sotva pár centimetrů. 

Ale abych se dostala k jádru článku. Představím Vám "Tu holku", tedy druhý poster z dříve zmíněných stránek Olive et Oriel, se kterými mám tu čest spolupracovat. Bohémská dívka s dokonalými rysy mi doslova učarovala. A i když nejsem na takové ty prvoplánové portréty, tak jí jsem neodolala. Při pohledu na ni Vám určitě dojde proč. 

Úplně to tam vidím - podlahový systém String a nad ním obrazová koláž právě s "tou holkou". Snění a plánování by mi šlo dobře, co? 

Užívejte prodlouženého léta,
Katka






zdroj https://string.se/

5 komentářů:

  1. Katko krásné! Srdce mi zaplesalo. Ta komoda je tam perfektní. String jsou nádherné systémy, obzvláště v bílé barvě. Už se také těším, až se u nás zabydlí. Mně by se také líbil ten celý policový systém, až na tu cenu. Takže mně bude stačit aspon ta maličká, co máš ty. Pěkný den Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MArti, moc děkuji. Ano, String system není z nejlevnějších. Nicméně o něm sním už dost dlouho... Chvilku potrvá, než našetřím, ale tolik si jej přeji... Hezké podzimní dny, PAPA Katka

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli - Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný koutek :-) . Takový čistý, moderní a vejde se do něj všechno, co potřebuješ. Přesně tak jsem si chtěla zařídit nejen ložnici, ale celý dům. Moderně, vzdušně a efektivně. Žádné zbytečné poličky, dekorace a lapače prachu. Nejradši mám Moderní Komody , které přesně splňují moje požadavky :-) .

    OdpovědětVymazat