čtvrtek 21. ledna 2016

Židle J104

Je krásná, elegantní a jakoby k nám odjakživa patřila. Tak takové byly první dojmy z nové židle. Nechápu, jak jsem o ni kdy mohla pochybovat a vybírat z desítek jiných možností. A navzdory mým obavám je opravdu pohodlná. Takže i to kafe a kniha na ni může proběhnout bez toho, aniž bych si z nepohodlnosti poposedávala.

Zjistila jsem, že se hodí i ke stolu do pracovny, takže možná bude chvilku putovat, než si ujasním, kde zůstane natrvalo. Do čtecího koutu by se mi líbila i židle J110, takže bůhví, jak to všechno ještě dopadne.

Teď už mi ve čtecím koutu schází akorát pořádné světlo, protože tato jednoduchá LED lampička toho moc nenasvítí. Pár tipů už mám, ale jak se znám, tak to bude zase dlouhodobý proces rozhodování.

Přeji Vám krásné dny a příště, doufám, nafotím už konečně tu pracovnu.
Katka









2 komentáře:

  1. Katko, vážně krása. Moc jí to tam sluší.Odkud přijela, až z Dánska? Já po ní pokukuju už dlouho, ale bez "posazení se" jsem nenašla odvahu. Tak ať dobře slouží, je úžasná. Přeju plno tak dobrých úlovků. Vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendul, děkuji za návštěvu! Židle není z Dánska. Naštěstí byla k sehnání zde na českém e-shopu ;-) A jak jsem psala na IG - je fakticky pohodlná, takže za mě doporučuji i do pracovny. Hezké dny, pa Katka

      Vymazat