pondělí 28. října 2019

Obývák v zemitých tónech

Ta tam jsou časy, kdy jsem se z našeho domova snažila vytvořit striktní "black&white" interiér. Zemité odstíny mě a náš domov za poslední týdny doslova pohltily. Jestli je to otázka aktuálního trendu, na to vám s jistotou neodpovím. Nicméně je to na pohled příjemnější a teplejší, a i se zde cítíme lépe, jestli mě chápete :) Přírodní barvy už ovládly nejen náš obývák, o kterém je dnešní post, ale také ložnici a dětský pokoj (tady také chystám fotoreport o proběhlých změnách).   

Vzhlédli jste se také v této přírodní paletě barev? Návod, jak pohledově zateplit interiér je poměrně jednoduchý. Začít můžete například výmalbou zdi nebo její části. Pokud by vám však tento krok přišel dosti radikální, pak zůstaneme při zemi a vydáme se společně jednodušší cestou. Například stačí obměnit některé bytové doplňky.

Začít můžeme pořízením několika polštářků či plédů v béžové, hnědé nebo skořicové barvě. Na hezké a poměrně levné narazíte v řetězcích H&M Home či Zara Home. Seženete zde i oblíbené lněné povlaky. Moji srdcovkou jsou textílie od Fine Little Day. Povlak na polštář Bird, který jsem si asi nejvíce oblíbila, můžete nyní pořídit s 25% slevou v rámci akce Týden se stylistkami na Milky. Najdete tam tento polštář a dalších 59 produktů se slevou, tak jen takový malý tip ode mě. Ložnici, obývací pokoj nebo dětský pokoj rovněž zútulní koberec. My zůstali věrni přírodním materiálům a opět vybrali vlněný. Je to v pořadí náš třetí vlněný koberec. Ten původní béžový byl pro nás již malý. Pokud by se vám nechtělo pořizovat nákladnější vlněný koberec, tak jinou variantou jsou i koberce jutové, které vašemu interiéru také dodají na přírodním efektu.

Textilie bychom měli. Pokračovat můžete pořízením různých váz a váziček nebo květníků. Nevyhýbejte se černé, grafitové či krémové barvě. Ty nejzajímavější a zároveň designové vázy a květináče vytváří švédská značka DBKD. Jejich produkty je náš domov také hojně zaplněn :) Teď na podzim mám obzvlášť v oblibě aranžovat do váz různé druhy sušin. Krásný je ve váze tzv. zaječí ocásek neboli lagurus. Nebo pokud seženete květ cortaderie, sušený květ hortenzie či různé druhy okrasných trav.

Nezapomeňte do interiéru zakomponovat dřevěné doplňky, potažmo nábytek. Dřevo je prostě dřevo a nad něj není.  Já mám asi nejraději dub, ale velmi atraktivním se poslední dobou stává bambus nebo tmavý ořech. Schválně se zkuste podívat na IG účet askogeng. Zaměřují se na výrobu kuchyní a nábytku a se dřevem to vážně umí. Dokonce se nebojí kombinovat několim ostínů dřeva.

Jistě by se našlo ještě několik desítek dalších tipů, jak si zařídit interiér v přírodních/zemitých tónech. Ale pro začátek, myslím, stačí, když se "odpíchnete" tady od těchto několika základních a zásadních rad.

Doufám, že se vám bude líbit malý upgrade našeho obýváku. Já se na vás těším u dalšího článku.
Hezký sváteční den přeji!
Katka









3 komentáře:

  1. Úžasný. Úplně nejvíc se mi líbí koberec, poradite mi odkud je? Děkuji Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den Katko, mohla bych se Vas zeptat na barvu na stene? Dekuji, Klara

    OdpovědětVymazat
  3. Neuvěřitelně krásný a současný design interiéru . Musím říct, že jste se mi opravdu trefila do vkusu. Ráda jezdím na sever evropy a tam takovéto designy vidím hodně často. Takže máte u mne velikou poklonu za dobrý vkus!

    OdpovědětVymazat