úterý 25. října 2016

Pojďte dál! / Come in!

Předsíň by měla dělat první dojem z vašeho celkového bydlení. Jestli je to tak, pak jsme za poslední roky moc dobrých dojmů před návštěvami asi neudělali. Dokončení vstupní chodby jsem dlouho a schválně oddalovala. Stále mi přišlo důležitější vyšperkovat ložnici, jídelnu atd.... Až teď na podzim mi došlo, že už to dál odkládat nechci.

Základ zůstal skoro stejný. Nechala jsem si bílou lavici, do které se tedy za tu dobu pořádně zakousl zub času. Proto ta kožešinka na ni. Dokonce jsem hledala i jiná řešení. Třeba v podobě nějaké rustikální, teakové lavice, ale nenašla jsem žádnou takovou, která by mně vyhovovala. Budu hledat a doufat, že najdu... Původní botník jsem přesunula nahoru do šatny, do kterého nyní ukládáme nenošenou, sezónní obuv. Konečně máme boty uskladněné jako lidi, takže sbohem kartónové krabice! Jako nový botník dobře posloužila skříňka ze série Besta, kterou jsme měli v obýváku, doplněna o vyšší, kovové nohy. Přiznám se, že jsem měla trochu obavy, aby se nám vešly boty, ale mám skromného muže. Zatímco jemu stačí celkem dvoje boty na sezónu, tak já tady dost dobře zvyšuji průměr :-)

Konečně našel uplatnění teakový tácek od Bloomingville, na který si odkládáme klíče, brýle a jinou drobotinu a přesto o ní máme přehled. Poslední dobou jsem se vzhlédla v obrazech s baletkami, tak mi do mé sbírky přibyly další. Konkrétně tento je od umělkyně a fotografky Vanessy Paxton, ke koupi tradičně na theposterclub.com. A i přesto, že jsem si kdysi slíbila, že do domu už žádnou další rostlinu pořizovat nebudu, tak jsem neodolala této minimalistické krásce jménem Sophora prostrata 'Little baby'. A stejně pošilhávám ještě po dalších kytkách, můj osobní zákaz jakoby nikdy nebyl ;-)

Nafotit naši úzkou chodbu byl tak trochu tělocvik. Fotila jsem ji z koupelny, garáže, z venku, aby byl záběr alespoň trochu slušný. Tak posuďte sami, nakolik je naše vstupní chodba fotogenická.

Přeji Vám hezké podzimní dny.
Katka









4 komentáře:

  1. Ahoj Katko, jako by to ani nebyla chodba. Chvilku jsem váhala, zda jsi nenafotila obývák. Toto a chodba! Pecka! Krásné! Stylově čisté, jednoduché a přesto okouzlující! Pěkný zbytek týdne ti přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, stále říkám, že to finální kouzlo dělají doplňky. Tady stačila kožešina, květina hezký obraz. Děkuji moc za milá slova. Hezký podzimní dny!

      Vymazat
  2. Katko, me myslenky byly uplne stejne jako u Martiny vyse. Obyvak, zadna chodba. Krasa. Zase hezky cistoucke. I u nas je to takova nevypiplana mistnost a kazdou chvili premylsim, jak na ni, jenze jsou tam ctvery dvere, je mala a mista malo. Uvidime. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, i naše chodba je hlavně o dveřích a to o pěti :-) Tak vidíš, že i na malém plácku se dá vytvořit stylová předsíň. Tak s chutí do toho ;-) Děkuji za milou návštěvu. PAPA

      Vymazat