pondělí 29. srpna 2016

Spánek pod hvězdami/ Sleep under the stars

Mít podkrovní ložnici či byt byl od nepaměti můj sen. To se ovšem rozporuje s mou láskou k moderním domům s pultovou či plochou střechou. Když jsme před 5 lety začali společně s mužem řešit projekt, tak právě toto byl první kámen úrazu. Mít podkroví, nemít podkroví... Rozhodli jsme se pro plochou střechu a určitě nelitujeme. Náš dům máme den ode dne raději, i když je stále co dodělávat. "Jen" se stal z onoho domu domov. 

Pouze já často v myšlenkách utíkám právě k podkrovním pokojům, konkrétně k podkrovní ložnici s velkými střešními okny. Mám ráda dostatek denního světla a prosvětlené místnosti, takže by taková okna musela být ideálně přes půl místnosti a ideálně s panoramatickým výhledem. A když už bych měla okna s velkým výhledem, chtělo by to i pořádný výhled. Naprosto snový výhled je pro mě ten s norským jezerem společně se zasněženými vrcholky hor. Ale to už jsem v myšlenkách opravdu hodně daleko od reality všedního dne. Ale věřte mi, že i takový realista jako jsem já se občas zasní a má své sny.





 




realizace VELUX, více inspirace zde
zdroj pixabay.cz




2 komentáře:

  1. Nadherne fotky, kdyz se sni, sny se potom plni tak treba jednou... ;-)
    A jeste velke ach nad upgradem loznice, stolky znam taky od Kasii, jsou uzasne a moc se mi libi i kozesinka. Vse nadherne sladeno!
    Moc pozdravu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, v to pevně věřím. Jinak už bych snad to snění dávno vzdala... A moc děkuji za pochvalu, od tebe obzvlášť zahřeje. PAPA

      Vymazat