úterý 9. srpna 2016

Moje koláž z Westwing

Dostala jsem možnost vytvořit si koláž z produktů nabízených v aktuálně probíhajících kampaních na Westwing. Asi nejvíc nadšená jsem byla z křesílek z kampaně Mondrian Collection a z váz Hoop z kampaně Martinsen. Pokud máte rádi trochu toho minimalistického scandi s prvky zářícího glamour, pak je pro Vás právě posledně zmíněná kampaň jako stvořená.

Jednotlivé kousky z koláže jsem se snažila vybírat tak, aby k sobě stylově pasovaly. Zároveň to jsou všechno produkty, u kterých jsem si jistá, že bych je s radostí zakomponovala i k nám domů. Asi jsem objevila kouzlo koláží, protože za večer jsem jich vytvořila několik a s velkým nadšením bych klidně tvořila dál ;-)

Přeji Vám a sobě ještě alespoň několik slunných dní v tomto rozmarném létě, protože těch bylo letos opravdu poskrovnu a zasloužili bychom si je!
Katka


Fotografie produktů z kampaní Westwing.cz





4 komentáře:

  1. Katko, moc se mi líbí ta růžová dóza. Ze které kampaně je? Ať hledám jak hledám, nemůžu ji najít....Díky a mějte se :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Vypadá to, že kampaň dnes skončila. Dóza se mi také moc líbila, tak jsem ji zařadila i přesto, že dnes kampaň končila. Přeji ať brzy ulovíte ji podobnou!

      Vymazat
  2. https://www.westwing.cz/Doza-Henne-Burk-10-v-8-7-cm-455465.html?c=kampan-martinsen1... Pokud je to tato, tak by měla jít objednat. Ráno to ještě šlo :) Simona

    OdpovědětVymazat