pátek 16. března 2018

Jaro je tu!

Poslední neděle mi dala trochu naděje, že jaro je konečně tady. Předpověď na následující dny mi ji trochu bere, ale zkazit náladu si tím nenechám. Holt si ty zimní věci uklizené nahoře v šatně pracně snesu zase dolů :) Tuším, že tohle bude poslední záchvěv zimy a příští týden už se já a mé holé kotníky nedáme :) 

Jaro si přivolávám také doma. Nafotila jsem pro vás ve spolupráci s LALA Design sérii jarních/velikonočních fotek, ve které bych vás ráda inspirovala a ukázala také něco z jarních novinek od DBKD, Bloomingville či Madam Stoltz.

Máte rádi drobné kvítí třeba jako je šáter? Já ho zbožňuji. Jeho výhodou je to, že ho seženete i v tom nejzapadlejším květinářství a stojí pár korun. A té jemné parády co nadělá. Skleněná váza Clear od Bloomingville je pro závojíček jako stvořená. O víkendu na procházce se mi podařilo ulovit jarní "kočičky". Váza má ideální délku a průměr, takže v ní dobře vypadají i delší větvičky, které jsem ozdobila porcelánovými pírky, přírodními peříčky a nakonec ještě stříbrnými vajíčky na provázku.



Skleněné přesýpací hodiny Black Sand od Madam Stoltz jsou nejen užitečným pomocníkem, ale zároveň originálním bytovým doplňkem nebo jedinečným dárkem. Tyto vám odpočítají přesně 10 minut.


V letošní jarní kolekci od DBKD  najdete tvarem spíše jednodušší produkty (a mně tím pádem milejší). Třeba jako tyto závěsné vázičky Wall, které na LALA design seženete ve dvou velikostech. Ty mě z aktuální kolekce oslovily asi nejvíc. Možnosti jejich dekorování je nepřeberné množství. Vyniknou v nich suché větvičky, suché plody, čertsvé květiny, ale krásné jsou i prázdné zvláště pokud jich zavěsíte několik poblíž sebe.  


Nadšené minimalisty potěší váza Simple, která je také součástí nové kolekce DBKD a k dostání rovněž ve dvou velikostech. Pro někoho možná trochu ne úplně typická náplň vázy, pro mě dokonalost. Prostě příroda umí. Větvička s jehnědy si vyloženě říká o jednoduchou vázu.


Tip na ne jednoduchou velikonoční dekoraci: Do menší z váz opatrně naskládejte velikonoční vajíčka, mezi ně vložte několik pírek, které pak můžete lehce rozházet i okolo. Do větší vázy můžete nastříhat jakékoliv jarní větvičky, nebo zasadit jakékoliv jarní cibuloviny. Je to jednoduché a přitom originální. 


Tip na malé velikonoční DIY: Kropenatá a mramorová vajíčka mě baví už několikátou sezónu. Ty mramorová a žulová už mám tak dlouho, že si ani nevzpomenu, kde jsem je sehnala. Ty kropenatá jsem vyráběla o Velikonocích roku 2016. U nás v květince jsem pořídila obyčejná polystyrenová vajíčka a postříkala jsem je koncem štětce, který jsem namáčela do černé, lehce naředěné akrylové barvy.  Je to nápad za pár korun, který u nás bude dělat parádu již druhý rok.




Puntíkatá závěsná vajíčka Black Dots učarovala hlavně naší dcerce. A já se nedivím.Vypadají úžasně, když jich několik společně zavěsíte třeba na větvičky vrby.






Tato porcelánová roztomilost je od DBKD a pokud v sobě máte trochu hravé duše, pak je musíte na Velikonoce mít. Bílí porcelánoví ptáčci se prodávají po dvou kusech a minimálně jimi uděláte radost našim nejmenším :)



Ptáčkům to bude slušet na stole i na polici. Velikonoční faunu můžete doplnit třeba ještě porcelánovým zajícem. Zajíc Speedy není žádný drobek, takže vynikne i jako volně položený solitér. 


Pokud dáváte přednost ryze jednoduchým dekoracím, zaměřte se hlavně na ty přírodní. Ty společně s minimalistkými bytovými doplňky udělají tu největší parádu. Kočičky jsou jedním ze symbolů Velikonoc a přicházejícího jara a krásně vypadají i neověšené, jen tak vložené do vaší oblíbené vázy..


Zlatou barvu v interiéru úplně nemusím. Na mě je dosti slavností. Nicméně pokud jde o velikonoční nebo vánoční dekoraci, pak jsem ochotná udělat výjimku. Nejvíce se mi pak zlatá barva líbí v kombinaci betonu či černé barvy. Tyto zlatošedá velikonoční vajíčka od Madam Stoltz jsem naskládala do krabičky By Lassen a jednoduchá a zároveň elegantní dekorace byla na světě.


Z police String v obývacím pokoji se stalo mé nejoblíbenější místo v domě (hned po posteli a gauči :) ), takže není divu, že několikrát do týdne měním dekorace na ni.


A trochu sentimentu závěrem. Pojďte si společně se mnou zavzpomínat prostřednictvím mého staršího článku, jak vypadaly naše Velikonoce a příchod jara v roce 2016.


Užívejte příchodu jara, užijte si jarní zdobení vaší domácnosti. Já se budu těšit u dalšího příspěvku.


Katka
UložitUložitUložitUložitUložitUložitUložitUložit

5 komentářů:

  1. Krasna inspirace, Katko. U me vedou ty banky na zed a bili ptacci. Miluju prirodni dekorace cim dal vic a taky mi jich doma pribyva:). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat

  2. shareit
    shareit download
    shareit install
    shareit app download
    Although, this is not an issue for PC or laptop owners because they can also benefit from all the features that SHAREit has to offer by using an Android emulator program.

    OdpovědětVymazat
  3. videoder
    videoder app
    videoder apk
    videoder download
    framaroot
    framaroot apk
    Here in the article, I would like to introduce you to a new YouTube Downloader named Videoder.

    OdpovědětVymazat
  4. https://ishoutech.com/clear-cache-on-chrome-firefox
    While in previous versions, Google has shipped some changes to Chrome settings.

    OdpovědětVymazat
  5. Už aby to bylo. Já se letos taky těším na zahradu. Sice musíme vyřešit stínění kolem pozemků a zahrad, ale to je vždycky taková příjemná práce. :) Nemám s prací na zahradě problémy. Navíc nám to dost pomůže. Soused vloni pokácel stromy, které nám stínily a dělaly přirozený stín na záhonky. :)

    OdpovědětVymazat