úterý 27. února 2018

Žlutá je dobrá

Marušky pokojík prošel další větší změnou. A ještě nás jich asi pár čekat bude, jak nám bude holčička dorůstat/dospívat. Zatím to bylo více méně jen v mé režii, ale to neznamená, že bych s ní výběr doplňků nekonzultovala, ba naopak. Většinou jsem se snažila ji dát možnost výběru. Nicméně je to téměř pětiletá holčička, a to jak se patří. Zeptáte-li se jí, jaké barvy má nejraději, bez váhání vám odpoví - fialová, růžová a modrá. Ty dvě poslední zmíněné bych ještě rozdýchala, ale tu fialovou, tu ne :) A i když jsem teď někde četla, že fialová letos pofrčí, na mně či u mně ji nikdy neuvidíte :)


Každopádně Maruška byla nadšená i z nové barvy, která se nám teď trochu začala "vkrádat" do pokojíku - hořčičná žlutá. Jsem z té barvy fakt nadšená a Maruška také. Je tak hravá a zároveň in. Dosti pěkné je spojení žluté hořčičné s pudrově růžovou. Poslední dny si také pohrávám s myšlenkou zakomponovat sem ještě petrolejově modrou a zelenou. Nejsou to ale spíše barvy do chlapeckých pokojů? Co myslíte?


Dlouho jsem si přála (ano, já jsem si přála, Maruška po něm nijak zvlášť netoužila :)) do Marušky pokojíku baldachýn. Dlouho jsem také zvažovala jeho barvu a materiál. Po krátké konzultaci s Bárou z Baby Deco jsem se rozhodla pro tento lněný, světle šedivý.


Další textilní doplňky jsou standardně z HM Home, kam chodím hlavně pro kvalitní ložní prádlo a ozdobné povlaky na polštáře. Kulatý kobereček je od dánské značky OYOY, který jsem na Nordic Day okukovala skoro rok, než jsem se rozhodla ho pořídít. Textilní boxy/košíčky jsou od dánské značky Fabelab, jejich věci jsou prudce návykové, tak pozor :) Bohužel u nás v ČR jejich produkty zatím nejsou moc k sehnání, já je našla a objednala na slovenském e-shopu Little Hipster Shop. Z Bebis.cz máme silikonovou pokladničku ve tvaru robota a žlutý plstěný koš Muuto z Designville.cz, ulovený v lednových slevách. Dětský obrázek s létajícím balónem je od značky Bloomingville z LALA Design.


Asi by se hodilo ještě zmínit, že dětský nábytek (postel, uložný systém Stuva) je nakoupený v Ikea a poměr kvalita/cena je pro mě dostačující. Je pořizovaný s vědomím toho, že mu Mařenka brzy odroste a pokoj bude potřeba přizpůsobit jejímu věku, takže nás pak tolik nebude mrzet počáteční investovaný peníz.


Takže to byl takový průřez/průlet Marušky pokojíkem, který měl hlavně za úkol vás inspirovat, kam na kvalitní a stylové doplňky do dětských pokojů. V opačném rohu, naproti posteli, se Maruška také dočkala psacího stolu. Až seženu nějakou vhodnou židli, určitě udělám článek i o dětském psacím koutku.


Krásné mrazivé dny přeji.
Katka














18 komentářů:

  1. Milá Katko, mně se nejvíc líbí ta mikina na ramínku, hned bych ji koupila své mladší vnučce! ale je to tím, že jsem babička ,,v rozpuku,,.
    A určitý odstín zelené ( safírová? ) se mi moc líbí, k té hořčicové sedne.
    Zdravím Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřino, babička v rozpuku - to jste definovala moc hezky :) Také jednu takovou máme, a občas ji musíme krotit :) Nicméně mikina je opravdu krásná. U nás patří k nejoblíbenějším kouskům. Máme ji z Lindexu z výprodeje, takže radost dvojitá :) Děkuji za tip s barvou, určitě ji přidám do užšího výběru.

      Díky za komentář, mějte fajn dny, Katka

      Vymazat
  2. Moc pěkné,hlavně ten obrázek s číslicemi a zvířátky,ale ruší to ta děsivě ošklivá panenka na poličce:(Jinak fajn.
    I.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaaa. Tu panenku lidé buď milují, nebo nenávidí:) Nic mezi tím... Můj názor je, že je tak ošklivá, až je krásná... Děkujeme za pochvalu. Fajn dny, Katka

      Vymazat
  3. A mne se prave ta desne oskliva panenka na policce libi�� Kaci, poradis, kde se da koupit? Dik a hezke dny, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko,neboj, nám taky :) Jinak panenku máme z aliexpressu. Originál je od značky LuckyBoySunday. Z Ali sice vyjde na pár kaček, ale kvalita nic moc. Ale tak s tím jsme počítala... Děkujeme za virtuální návštěvu, fajn dny přeji!

      Vymazat
  4. Prosím, kde jste koupila tu krásnou mikinu? Děkuji Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olgo, je z Lindexu ze zimního výprodeje, takže nevím, nevím, zda ještě seženete. Zkuste :)

      Vymazat
  5. Moc hezká obměna pokojíčku, líbí se mi, že není tolik prvoplánově holčičí (to my taky nemáme)... Ta petrolejová by tam určitě šla super ;-). Těším se na psací koutek!
    V.

    OdpovědětVymazat

  6. zapya
    zapya app
    zapya apk
    zapya download
    There are some limitations - from the iOS device, you're restricted in terms of the content you can send.

    OdpovědětVymazat
  7. It's always good to hear, "buy one and get one free". But with Seers Cookie Consent you can get many more. I will gladly suggest Seers for its tools to generate a complaint Cookie Policy. Do check out its Cookie Consent Banner; it indicates the level of concern Seers possess for its customer's data.
    ccpa compliance
    PECR Cookie Requirement

    GDPR E training


    data protection impact assessment

    gdpr cookie notice

    cookie consent popup

    OdpovědětVymazat
  8. Yowhatsapp 2020 is getting recognition day by day. People are very dependent on different apps like Facebook, Instagram, WhatsApp, etc. all these apps use for entertaining and communication.

    AntiBan YoWhatsApp 2020

    OdpovědětVymazat
  9. GOGO Live 2020 is a live streaming app that allows its members to communicate with the people all around the world.

    GOGO LIVE MOD APK

    OdpovědětVymazat
  10. Best Attitude Whatsapp Status, Best Attitude Quotes for Whatsapp & Facebook, Attitude style status, Attitude Status for boys and girls.

    Hindi Attitude Status

    OdpovědětVymazat
  11. Pakdial will help your business get the local and global reach, by promoting your services in front of a large consumer base. Your prominent digital presence will serve as a key to achieve high profit, by growing your access to customers and their access to your services.

    OdpovědětVymazat
  12. Buy Women's shoes online in USA at shoetimestores.com . Get latest fashion Ladies footwear, sandals, slipper, heels and sports shoes at your Door step.



    OdpovědětVymazat