čtvrtek 16. listopadu 2017

LALA Vánoce 2017

Tak i letos jsem měla možnost si nadekorovat Vánoce o něco dříve a to pro mnou tak oblíbený e-shop a skvělé holky z LALA Design.

I letos jsem se, co se týká barev, "držela při zemi". Letošní Vánoce u  nás budou opět hlavně o přírodních materiálech a dekoracích, doplněné zlatavou, stříbrnou, šedou a bílou barvou. Věrná určitě zůstanu i tradičním skleněným baňkám, ale doslova mě dostaly dřevěné a papírové ozdoby.

Papírovými andílky můžete ozdobit vánoční stromeček, dobře budou vypadat i na větvičkách modřínu ve velké váze. Stačí je doplnit drobnými dekoračními šiškami ve zlaté barvě. 


V do kovové mísy jsem naaražovala několik kovových ozdob od House Doctor, doplnila jsem je porcelánovou baňkou od Hübsch a zlatým jelínkem od Bloomingville



Co mě osobně nadchlo a co si myslím, že by mohlo nadchnout i vás, jsou skleněné dózy od Villa Collection ve tvaru stromečku.  Nechala jsem při focení schvalně prázdné, aby co nejvíce vynikly. Krásné budou, pokud je naplníte malými baňkami, šiškami nebo do nich vložíte třeba malý světlený řetěz na baterky či si z nich vytvoříte svícen.

Krásné, geometrické ozdoby Luna zavěšené na svícnu jsou letošní horkou novinkou od House Doctor. Chybu neuděláte, pokud je zavěsíte na větvičku či na vánoční stromek, vyniknou téměř kdekoliv.

Skleněné stromky a svícen jsem doplnila doplnila naprosto dokonalou vonnou svíčkou od Broste Copenhagen, která voní po vanilce, skořici a kardomonu. Stačí si jen přivonět a o kouzelnou vánoční atmosféru máte postaráno.


Voskové svícny na baterky, které ve tmě krásně mihotavě světélkují jsou rovněž od Villa Collection. Na dubovou misku jsem vyskládala vedle sebe někkolik skleněných ozdob a doplnile je papírovými kouličkami. Krásnou zlatavou kouličku od Apothek doplňuje skleněná baňka s bílou větvičkou uvnitře a keramické baňky Pearl čistého a elegantního vzhledu.



Už loni byly velkým hitem. Letos je tomu zrovna tak. Je řeč o velkých papírových hvězdách od House Doctor, které můžete zavěsit do oken nebo jen tak volně opřít o zeď na komodě nebo dokonce na zemi. Letos jim přibyly menší a mladší sourozenci. Papírové hvězdičky Star jsou na konci opatřeny dřevěným korálkem a šňůrkou k zavěšení. 



Mým dalším a velkým favoritem je dřevěná vitrína/displej  od Hübsch, který je na LALA Design k dostání ve dvou velikostech. Na fotografiích jsem se snažila poukázat na to, že je možné ji postavit prakticky kamkoliv po celém bytě (a to celoročně, ne jen o Vánocích) a vždy udělá velkou parádu. 


Stylovou novinkou jsou na LALA Design také tyto krásné zasněžené stromečky a šišky (mega roztomilé, že?:)) na špalíčku. Krásné, jednoduché a přitom vkusné, nemyslíte?






Když začínám poprvé uvažovat na tím, jak budou laděné naše Vánoce, první, u čeho se nejdřív zastavím, je adventní věnec. Letos už ho mám vymyšlený. A pokud vy stále tápete, mohu vám dát malý tip. Stačí umotat malý věneček z psího vína, ozdobit ho větvičkami břečťanu (či větvičkami libovolného jehličnanu, krásný bude také cesmína) a dovnitř vložit set adventních svíček. Tyto adventní svíčky Winter Tree z kolekce Broste Copenhagen přímo vnesou do vašeho domova poklidnou atmosféru Vánoc.


Nadšené minimalisty jako jsem třeba já jistě potěší tento set tří dřevěných hvězd. Dobře budou vypadat jen tak opřené o zeď na polici, ale ještě lépe vyniknou zavěšené na vašem vánočním stromku.






A posledním "must have" letošních Vánoc je tento neuvěřitelně variabilní, závěsný kruh/svícen Ring. Tady skutečně platí pořekadlo "za málo peněz hodně muziky", protože možností nazdobení je neskutečně mnoho a cena minimální. Já kulatý svícen dozdobila větvičkami borovice a již zmíněnými dekoračními šištičkami.




Doufám, že vás má vánoční fotoreportáž třeba inspirovala, nebo se vám třeba jen líbila. Obojí mě vždy moc a moc těší.  Já pro vás chystám ještě další vánoční článek. Měl by vyjít příští týden a už nyní mohu prozradit, že ústředním motivem bude strom :)

Mějte se faaajn, Katka

4 komentáře:

  1. Nadherne, vkusne, dechberouci....mohu se prosim zeptat jakou velikost mate te vitriny se svicnem by lassen uvnitr? Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, nesmírně mě potěšil! Asi už jsme tu pozdě s odpovědí - nicméně vitrína to byla ta větší... Katka

      Vymazat