neděle 17. prosince 2017

Vyplatilo se počkat

Z balíčku, který mi přišel v týdnu, jsem měla obzvlášť velkou radost. Dlouho jsem na instagramu obdivovala ty minimalistické dubové rámečky od dánské značky Moebe, do kterých si můžete umístit plakát, ale hlavně do nich můžete vkládat vylisované rostinky a květy a to je ten důvod, proč jsem po nich tak toužila. Jenže se mi nechtělo dávat za poštu ze zahraničí a tak jsem své přání nechala prozatím nevyplněné. Dobře jsem udělala.

Pár týdnů na to, jsem rámečky objevila u Lenky v Butik Paper. To bylo radosti. Viděla jsem tolik nádherných fotografií, kde jich bylo zavěšeno několik vedle sebe, takže už samozřejmě přemýšlím o dalších. Moc zeleného toho teď v zimě na zahradě nemáme, a tak jsem zaimprovizovala a do rámečku vylisovala květ ozdobné trávy. I ten v rámu vypadá dobře. Ale už teď mi běží hlavou další nápady, co bych si ještě ráda vylisovala. Jestli mě sledujete na instagramu, určitě se dočkáte dalších fotografií.

Když vás na chvíli přestanou bavit sušené květy a listy, jednoduše do klipu vložíte plakát. Na butikpaper.cz seženete i velké množství posterů. Mě zaujal akvarel Liquid od Nynne Rosenving, který velikostně odpovídá rámečku. 

Ještě určitě stojí za to Moebe klipsy z dubového dřeva. My na něm máme zavěšenou lněnou utěrku. Jenže v jídelní části dnes nebyl dostatek světla, takže to vám také vyfotím a vložím na IG, jen co mi bude světlo trochu přát. Nicméně klips můžete využít třeba jako držák na kartičky/pohlednice, nebo do něj zachytit obrázek od vašich nejmenších a pověsit na zeď.

Poslední zmínka patří dánské značce Playtype, která se (jak sám název napovídá) zaměřuje na výrobu produktů s výraznou typografií. Můj první poster "G" byl právě od nich a já sama ho považuji téměř za ikonický, protože se mi doteď neokoukal a je stále vidět v mnoha skandinávských interiérech. A i když naše domácnost prošla za posledních pár let velkou změnou, jejich plakát mám stále a rozhodně se jej v budoucnosti nehodlám zbavovat (tak jak tomu bylo u většiny jiných posterů). Na stůl mi ještě od Playtype přibyl jejich poznámkový blok, protože povinností přibývá a mozková kapacita občas nestačí. Takže do bloku píšu vše, na co nesmím zapomenout a co vše je třeba ještě udělat. Prostě výborný pomocník.

Fajn dny, Katka












UložitUložit

4 komentáře:

  1. Wooow! Nečakala som, že sa to dá takto použiť. Určite to chcem vyskúšať! ��

    OdpovědětVymazat

  2. imo
    imo downloading
    imo download
    imo app
    imo apk
    Communication is one of the most important thing in the world and with the advancement of technology it is being easier than before.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat