čtvrtek 14. prosince 2017

100% len s lenlinen.cz

Pár týdnů zpět mě oslovila paní Lenka z lenlinen.cz, zda bych jí nenafotila produktové fotografie jejích lněných produktů. A protože mě focení a styling baví a za posledních pár měsíců se z toho můj velký koníček, nemohla jsem odmítnout. A navíc, když se jedná o kvalitní český produkt, českou firmu, kterému věřím, a který jsem měla možnost před několika měsíci sama vyzkoušet. Můžete kouknout tady na starší článek. Dostali jsme "k otestování" šedou sadu lněného povlečení a já tehdy doslova propadla kouzlu lnu. Od té doby se nám doma samozřejmě začaly lněné kousky kupit :) Ať už to byly dekorativní polštářky, utěrky anebo třeba další sady povlečení. Dokonce mám v mém okolí pár lidí, kteří už v ničem jiném spát nechtějí :)

Lenka za tu dobu urazila "velký kus cesty". K povlečení přibyly prostěradla, ubrusy, ubrousky, utěrky, různé velikosti povlaků na polštáře a samozřejmě další a další barvy. zkrátka je z čeho vybírat.   Takže napadlo udělat takový malý report z mé několikadenní práce. Takže přidávám pár fotek a  přestávám pět ódy.) Vy se pokochejte tou lněnou krásou u mě na blogu, nebo u Lenky na stránkách lenlinen.cz.

Fajn dny,
Katka



















2 komentáře:

  1. Kateřino, moc děkuji! Já už tak dlouho sháněla povlečení kostkované...a už mám objednáno:-). Krásné dny!

    OdpovědětVymazat