sobota 17. června 2017

We love String!

Dnes to bude opět jeden z těch článků, který je víc koukací než čtecí. Nemám moc času (ten je přesně vymezen Marušky spánkem :)), ale přesto jsem se s vámi chtěla podělit o jednu velkou novinku u nás doma. Ale vy mně to jistě prominete, až uvidíte, o co se jedná. Protože já tu okolo ní chodím už nějaký ten den a kochám se a kochám...

O tom, že je třeba si plnit i ty materiální sny, snad ani psát nemusím. I tyto sny nás totiž činí v našem životě šťastnějšími. Někomu udělá velikánskou radost ikonická kabelka (dobře, tak ta byla mně udělala radost také :)), někomu zase exotická dovolená... Mně činí největší radost, když si splním sen nějakým kusem designové židle nebo jiného designového nábytku. A tak byl tento týden opět jeden z těch veselejších, protože nám v  obývacím pokoji konečně stojí vysněný system String.

Můžete namítnout nač další pracovní koutek, když jednu místnost s ním již máme. Hned vám povím proč. Oba si totiž často "taháme" práci do jídelny na stůl, protože nechceme být sami zavřeni v pracovně. A já z toho občas šílím. Všude nějaké papíry, neustále zapnuté notebooky a kdesi cosi. A do toho máte servírovat jídlo, aby to mělo nějakou "štábní kůltůru"??!! Takže když jsem několik měsíců přemýšlela, jak String system vlastně nakombinovat, tohle mi v rozhodování hodně pomohlo. 

Teď už bych pouze ráda sehnala nějaké pěkné šanony na papíry, které potřebujeme mít neustále po ruce. Pokud byste věděli o nějakých slušných, určitě uvítám tip, kam na ně. Co se týká dekorování - je to zase hodně o kytičkách, protože ty provází celý náš dům. Dokonce můžete zahlédnout několik květníků od švédských DBKD, jejichž produkty budou za pár dní k mání na LALA Design. Jejich, troufám si říci, již ikonické květináče a vázy vám představím zde na blogu během následujícího týdne. Věřte, je opravdu nač se těšit!

Mějte hezký víkend. My jedeme slavit, nebe je bez mráčku, tak doufám, že počasí vydrží!

Katka















4 komentáře:

  1. Ahoj Katko, tak jsem se dočkala. Kocham se a kocham, neuvěřitelně elegantní, stylové cisty, no prostě naaaadhernyyyy. Moc mu to u vás sluší. Snad se tak dočkám! Krasa, přeji pěkný, zbytek víkendu. PA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, i já se dočkala a doufám, že se brzy dočkáš i ty! Sny se přeci mají plnit nejen o Vánocích :) Děkuji moc za krásná slova. PAPA

      Vymazat